Effektivare reklamation

ASSA ABLOY Opening Solutions hanvänder ett webbaserat system för reklamationshantering för OEM-kunder. Vi hoppas med detta förenkla processen och ge nya möjligheter för dig som kund.

OBS! Vid ev. frågor rörande äldre reklamationer, vänligen maila till Kundservice

Reklamationssystemet är ett beprövat webbaserat verktyg som bl a innebär att det går att följa pågående ärenden och se status på dessa via webben. Vår förhoppning är att våra kunder i och med det nya systemet upplever att kvalitén på vår reklamationshantering går upp. 

I vårt arbetet ingår också att lyssna på och att återkoppla till dig som kund inom rimlig tid. Vid behov kan ni kontakta oss via någon av följande mailadresser:

Hur går jag tillväga vid en reklamation?

För att hjälpa de som inte känner till verktyget att komma igång har vi skapat en interaktiv utbildning som guidar er igenom processen att skapa en reklamation. Behöver du hjälp med inloggningsuppgifter som OEM-kund, eller för de som har andra frågor runt reklamationssystemet, kontakta Kundservice